Bizi Takip Edin
Facebook Twitter Linkedin WhatSapp

Sanal Santral 8 Kullanıcı

8  Adet Dahili Kullanıcı (İç Hat) + Robot Operatör  (Karşılama Anonsu/IVR) + Görüşme Kaydı + Raporlama (Arayüz Üzerinden Heryerden Çağrı Trafiğine Erişim)

  • 8 Kullanıcı Dahili Abone (Ip Telefon, Cep Telefonu veya Bilgisayar)
  • Robot Operatör (Karşılama Anonsu/IVR) Özelliği
  • Görüşme Ses Kaydı Tutabilme
  • Cep Telefonunda Kullanabilme (mobil uygulama)
  • Raporlama (görüşme detaylarını görebilme)
  • Tek Sistemde Birden Fazla Firma Barındırma (sistemde birden fazla robot ve dış hat ekleyebilme özelliği)
  • Yönlendirme Özelliği ile Çağrıları GSM Numarasına Kolayca Yönlendirebilme
  • Kuyruk Tanımlama (Firmanıza gelen çağrıları Türkçe ve kolay arayüz sayesinde istediğiniz gibi yönlendirebilme)
  • Dünyanın heryerinden erişim ve yönetim
  • Sınırsız Harici Numara Kullanımı (Dış Hat)
  • Şubeler Arası Sınırsız ve Ücretsiz Görüşme
  • İnternet Yada Elektrik Kesintilerinde Otomatik Yönlendirme (Taşınma, tadilat, gibi durumlar dahil)
  • Her Dahili Aboneye Farklı Harici Numara Tahsisi Yapılabilme (her dahili için direkt hat)
  • Kapasite sınırı yoktur (istenildiği taktirde saniyeler içinde iç ve dış hatlarda arttırım sağlanabilir)

Sanal Santral Nedir?

         Sanal Santral, bilinen fiziksel santral sistemlerinin yerini alan dijital ip sistemlerin satın alamanıza gerek kalmadan abonelik sistemi ile internet üzerinden kullanılmasıdır. İleri yetenekli Sanal Santral sistemlerinde, kurulum ve işletme maliyetleri yoktur. Tüm yazılım güncellemeleri ücretsiz olarak uzaktan yapılabilmektedir. Kullanıcı sayısı yada Harici numara sayısında sınır yoktur. Eş zamanlı tüm dahili aboneler harici arama yapabilir. Dahili aboneler istediğiniz tüm ip telefonları kullanabilir.

Sanal Santral 8 Kullanıcı
Sanal Santral 8 Kullanıcı

GENEL ÖZELLİKLER

ÇALIŞMA : Sanal santralinizde, mesai içi ve mesai dışı için farklı karşılama senaryoları oluşturabilirsiniz. Öğle arası için de farklı bir karşılama senaryosu ayarlayabilirsiniz.

KIYAS : Eski tip analog telefon santrallerin yerini alan sanal santralde (bulut santral) yatırım maliyeti gerektiren fiziksel bir santral kurulmasına gerek yoktur ve tamamen internet üzerinden çalışır. Yani internetin olduğu her yer sizin ofisinizdir !

DONANIM : Akıllı telefonunuza veya tabletinize yüklenecek bir uygulamayla bulut santralinizin dahilisi olabilir, görüşmelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

KURULUM : Sanal Santraliniz yarım gün içinde hazırlanır. Hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

KAPASİTE : Sanal Santral sisteminde eş zamanlı olarak yüksek kapasitede çağrı alabilir, arama yapabilirsiniz. Dahili ve dış hat kapasitesinin arttırılması kolay ve maliyetsizdir. Her bir dahili artırımı için ip telefon kullanmak yeterlidir.

İLETİŞİM : Sanal Santral datacenter ortamında barındırıldığından dolayı internet ve elektrik kesintisine uğramaz. Numaranız lokasyonunuzdaki kesintilerden etkilenmez.

LOKASYON : Sanal Santral sistemi ile şubeler arası aynı binaydaymış gibi dahili numaraları tuşlayarak, ücretsiz olarak görüntülü ve sesi görüşebilir gelen çağrıları aktarabilir ve çekebilirsiniz.

KULLANIM : Ürün kullanıcıya belirtilen ücret üzerinden yıllık olarak fatura edilmektedir.

TEKNİK ÖZELLİKLER

ANONS : Sesli karşılama menüleri (IVR) ile şirketinize özel karşılama anonsları oluşturabilir, müşterilerinize tuşlama yaptırarak ilgili dahili ya da departmana kolayca ulaşmalarını sağlayabilirsiniz. Birden fazla dış hattınıza; mesai içi, mesai dışı ve öğle arası için farklı karşılama menüleri (IVR) oluşturabilirsiniz.

DESTEK : Sanal Santral güncellemeleri için ekstra bir ücret ödemezsiniz. Destek ve bakım hizmeti hızlı ve ücretsizdir.

FAX : Bulut santral üzerinden faks gönderebilir ve alabilirsiniz. Gelen fakslarınız belirleyeceğiniz e-posta adreslerine gönderilmektedir. Web arayüzünden de gelen fakslarınızı görüntüleyebilirsiniz. Bilgisayarınızdaki bir dokümanı faks olarak gönderebilirsiniz.

İÇ HAT (DAHİLİ) : Dahililerinize özel dış hat tanımlayabilirsiniz. Tanımlanan dış numara (CLI), ilgili dahilinin dış aramalarında görünür.

TELESEKRETER : Bulut santralinizin dahililerine ulaşılamaması durumunda arayan müşteriniz telesekreter kaydı bırakabilir. Bırakılan telesekreter kayıtları dahiliye tanımlı e-posta adresine gönderilir. 

YAZILIM ÖZELLİKLERİ

BİLDİRİM : Sanal santral kaçan çağrı servisi, sizi arayıp ulaşamayan numaraları e-posta ile bildirir. İlgili kayıtları web ara yüzünden de inceleyebilirsiniz.

ÇAĞRI : Sanal santraliniz eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir, ayrıca sanal numaraları üzerinden sınırsız çağrı alabilir, santralinizle karşılayabilirsiniz.

ENTEGRASYON : Kullanmış olduğunuz CRM ile Sanal Santrali entegre edebilirsiniz.

ARAMA : Gelen çağrılarınızı kuyruk modülüyle, istediğiniz çağrı dağıtım stratejisine operatörlere dağıtabilir, operatörlerin müsait olmaması durumunda çağrıları bekleterek özel anonslar dinletebilir, bekleyen çağrılara ortalama bekleme süresi ve sırasını anons edebilirsiniz. Sanal santraliniz, kuyruk üzerinden dağıtılan çağrıların istatistiklerini tutmaktadır.

GRUPLAR : Çalma gruplarına, departman veya birimlerle ilişkili dahilileri tanımlayabilirsiniz. Sizi arayan müşterilerinizi, karşılama menüsünde departman veya birimler için yaptıkları tuşlamaları çalma gruplarına yönlendirebilirsiniz. Böylelikle müşterilerinizin ilgili birime en hızlı şekilde bağlanmalarını sağlamış olursunuz.

GÜVENLİK : Sanal Santrale erişim sadece belirlenmiş statik ip ‘lerce mümkündür. Atak önleme sistemi ve çeşitli güvenlik önlemleri alınmıştır.

KULLANIM : Bulut santralinizin dahililerine ulaşılamaması durumunda arayan müşteriniz telesekreter kaydı bırakabilir. Bırakılan telesekreter kayıtları dahiliye tanımlı e-posta adresine gönderilir.

PANEL : Dahililerinizin (Operatör) meşguliyet durumlarını santralinizin web ara yüzünden anlık olarak izleyebilirsiniz.

RAPORLAMA : Kuyruk modülü üzerinden alından çağrılar için, kuyruk bekleme istatistikleri, kuyruk çağrı istatistikleri v.b. istatistik ve raporlar yer almaktadır.

REHBER : Online işlem merkezinde kayıtlı olan kişileriniz santralinizle entegre çalışmaktadır. OİM kişileriniz telefon rehberinizde görüntülenmektedir. Böylelikle gelen çağrılarınızda hangi müşterinizin aradığını ek bir entegrasyon yapmanıza gerek kalmadan telefonunuzdan görebilirsiniz.

TAKİP : Kuyruk bazında ve genel olarak bekleyen, konuşan çağrılarınızı anlık olarak izleyebilir; Ortalama bekletme, ortalama konuşma süresini görüntüleyebilirsiniz. Servis hedefinizi kuyruk bazında girerek servis seviyenizi ölçebilirsiniz.

YÖNLENDİRME : Şirket personellerinizi bulut santralinizin (Sanal Santral) birer dahilisi olarak ayarlayabilir, her bir dahiliye özel tanımlamalar yapabilirsiniz.

22 Mayıs 2020